„Facebook“ skelbimų naudojimas renginių reklamai: Strategijos, kurios veikia

Estimated read time 7 min read

Atsiradus skaitmeninei rinkodarai, renginių propagavimas labai pasikeitė, o „Facebook“ tapo labai svarbia platforma renginių organizatoriams. Dėl patikimų tikslinio nukreipimo galimybių, plačios aprėpties ir dinamiškų skelbimų formatų jis yra išskirtinis įrankis reklamuoti viską – nuo vietinių seminarų iki tarptautinių konferencijų. Šiame straipsnyje nagrinėjamos veiksmingos „Facebook“ reklamos naudojimo strategijos, skirtos renginiams reklamuoti, ir išsamiai aprašomos taktikos, pradedant išankstiniu bilietų pardavimu ir baigiant paskutinės minutės rinkodaros veiksmais. Taip pat bus aptarti sėkmingi pavyzdžiai, iliustruojantys šių strategijų veiksmingumą, vieną jų rasite čia: https://dainavosgidas.lt/verslo-sekme-gali-garantuoti-facebook-reklama/ 

Išankstinis skatinimas

1. Orientacija į ankstyvuosius pirkėjus:

Pradėkite nuo tikslinių naudotojų, kurie domėjosi panašiais renginiais arba buvo įsitraukę į susijusį turinį „Facebook“. Naudokite tikslinę atranką pagal interesus, kad pasiektumėte tuos, kurie greičiausiai reaguos į ankstyvųjų pasiūlymų pasiūlymus, pasinaudodami jų polinkiu planuoti iš anksto.

2. Ankstyvųjų pirkimų skatinimas:

Siūlykite išskirtines nuolaidas arba specialius privalumus anksti užsiregistravusiems. Padarykite tai pagrindiniu savo skelbimų akcentu, kad motyvuotumėte priimti greitus sprendimus. Pabrėžkite riboto laiko pasiūlymą ir bilietų už tokią kainą trūkumą.

3. Kūrybinis turinys:

Naudokite įdomius ir aktualius vaizdinius ar vaizdo įrašus, perteikiančius renginio jaudulį ir vertę. Išryškinkite pranešėjus, pramogas ar edukacinius privalumus ir įsitikinkite, kad reklamos kūryba rezonuoja su tiksline demografine grupe.

Išlaikyti pagreitį

1. Segmentuokite auditoriją:

Kampanijos eigoje segmentuokite auditoriją pagal jos sąveiką su ankstesniais skelbimais. Pritaikykite pranešimus tiems, kurie parodė susidomėjimą, bet dar neįsigijo bilietų, ir kitaip tiems, kurie naujai sužino apie jūsų renginį.

2. Naudokite pakartotinį nukreipimą:

Įdiekite pakartotinio nukreipimo skelbimus, kad pritrauktumėte potencialius dalyvius, kurie apsilankė jūsų bilietų puslapyje, bet neįvykdė pirkimo. Naudokite įtikinančias žinutes, pavyzdžiui, atsiliepimus arba atgalinį skaičiavimą, kad sukurtumėte skubos jausmą.

3. Įvairinkite skelbimų formatus:

Naudokite įvairius skelbimų formatus, įskaitant karuselinius skelbimus, skirtus įvairiems renginio aspektams pristatyti, vaizdo įrašų skelbimus, kurie užtikrina didesnį įsitraukimą, ir drobės skelbimus, kurie suteikia visapusišką mobiliojo ryšio patirtį. Kiekvienas formatas gali būti skirtas skirtingiems jūsų auditorijos segmentams ir skirtingiems pirkėjo kelionės etapams.

Paskutinės minutės paspaudimai

1. Pritaikykite tikslinę reklamą pagal skubumą:

Paskutinės minutės paspaudimams pritaikykite tikslinę atranką, kad pasiektumėte platesnę arba kitokią auditoriją. Apsvarstykite galimybę orientuotis į jau įsigijusių bilietus draugus arba naudotojus, kurie linkę priimti spontaniškus sprendimus, remdamiesi geografiniu artumu ir demonstruojamais interesais.

2. Akcentuokite neatidėliotinumą ir ribotumą:

Pakeiskite skelbimo kopiją, kad ji atspindėtų renginio skubumą. Tokios frazės kaip „Nepraleiskite progos“, „Paskutinė galimybė įsigyti“ arba „Bilietai baigiasi“ gali skatinti skubumą. Parodykite mažėjantį likusių bilietų skaičių, kad pridėtumėte vizualinį trūkumo elementą.

3. Optimizuokite konversijas:

Naudokitės „Facebook“ optimizavimo įrankiais, kad pritaikytumėte savo siūlymo strategiją konversijoms, daugiausia dėmesio skirdami maksimaliam bilietų pardavimui artėjant renginio datai.

Sėkmingi pavyzdžiai

1 pavyzdys: muzikos festivalis

Regioninis muzikos festivalis naudojo „Facebook“ skelbimus, kad paskatintų išankstinius bilietų pardavimus, nukreipdamas juos į koncertuojančių grupių gerbėjus ir panašiuose festivaliuose dalyvavusius naudotojus, nustatytus pagal „Facebook“ interesų ir elgsenos duomenis. Pirmiesiems 500 bilietų pirkėjų buvo pasiūlyta 20 % nuolaida, o įsitraukimui užtikrinti naudotos vaizdo reklamos, kuriose rodomi svarbiausi praeities festivalio įvykiai. Kampanijos metu išankstiniai bilietai buvo išpirkti trimis savaitėmis greičiau nei ankstesniais metais.

2 pavyzdys: verslo konferencija

Verslo konferencija, skirta jauniems specialistams, pasinaudojo „LinkedIn“ ir „Facebook“ dviejų platformų strategija. Jie pasinaudojo išsamia „Facebook“ tikslinimo funkcija, kad pakartotinai nukreiptų svetainės lankytojus ir „LinkedIn“ specialistus, kurie peržiūrėjo susijusį turinį. Skelbimuose buvo rodomi buvusių dalyvių atsiliepimai ir pagrindiniai pranešėjai, daugiausia dėmesio skiriant dalyvavimo konferencijoje galimybėms užmegzti ryšius ir karjeros privalumams. Šis metodas padidino registraciją paskutinę minutę 40 %, palyginti su ankstesniais metais.

Išvada

„Facebook“ skelbimai yra universalios ir galingos renginių reklamos priemonės, galinčios pasiekti įvairias auditorijas taikant tikslią atranką ir patrauklius formatus. Strategiškai suplanavę skatinimo tvarkaraštį nuo ankstyvosios registracijos etapų iki paskutinės minutės stūmimo ir pasinaudoję įvairiomis „Facebook“ skelbimų funkcijomis ir optimizavimo priemonėmis, renginių organizatoriai gali gerokai padidinti savo matomumą ir bilietų pardavimus. Sėkmingi pavyzdžiai rodo apčiuopiamą gerai įgyvendintos „Facebook“ reklamos kampanijos naudą renginių skatinimo srityje.